סדנה ייחודית זו, מייצרת הבנה אודות חשיבות המידע השיווקי ומקנה כלים יישומיים לאיסוף מידע שיווקי המסייע בקבלת החלטות
הסדנה משלבת לימוד עיוני ומעשי של תהליך איסוף המידע תוך תרגול בהכנת שאלון מחקר
הסדנה מלווה בדוגמאות רבות מחיי העסקים.
רקע
•הקניית ידע בסיסי על מידע שיווקי
•הקניית כלים וידע לחיפוש מידע בדרכים המסורתיות ובכלים חדשניים
•הקניית יכולת הבנה ביקורתית של מחקר שוק
•הקניית יכולת לתכנן מחקר שוק ככלי להשגת מידע שיווקי
מטרות הסדנה
מנכ"לים, מנהלי פיתוח עסקי, מנהל שיווק, מנהלי מכירות.
קהל יעד
*חשיבות המידע לתהליך קבלת ההחלטה
*איסוף מידע שיווקי
*הטיות/מלכודות בתהליך איסוף המידע (מתוך עבודתו של כהנמן – זוכה פרס נובל)
* הכרת כלי איסוף מידע מסורתיים (קבוצות מיקוד, סיקרי שוק)
*מהפיכת עולם השיווק המדעי - הצצה לאיסוף מידע בכלים חדשנים, כגון ניתוח תנודות גלי העין, קריאת גלי המוח ותרגומם לרצונות ורגשות. (מדע בדיוני?)
*שימוש בכלי מידע ייחודים ליצירת יתרון תחרותי (המדיה החברתית והאפשרויות שהיא יוצרת עבורך )
*מחקר תיאורי – מתי צריך? מי צריך? מה נותן?
*עקרונות בניית מחקר שוק
*תרגול באיסוף מידע שיווקי
*תרגול ביצירת שאלון מחקר