אמנות השיווק היא במידה רבה אמנות בניית המותג. תהליך יצירת זהות מותגית יוצר בדרך כלל מוטיבציה לעסוק באסטרטגיה ובשיווק, עובדה שלעצמה מהווה יתרון יחסי.
רקע
הסדנה תעסוק בסוגיית המותג משני היבטים:
• יצירת זהות מותגית לחברות וארגונים (Corporate Identity).
• מיתוג מוצרים ושירותים תעשייתיים ומבוססי טכנולוגיה המיועדים לשיווק בישראל או לחו"ל.
מטרות הסדנה
מנהלי שיווק, מרקום, מנהלי מוצר ומנהלים האחראים על ניהול מותג.
קהל יעד
במהלך היום יוצגו בפני המשתתפים כלים אסטרטגיים וטקטיים ליצירה ותחזוקה של מותגים היוצרים לחברה יתרון תחרותי:
• ניהול אסטרטגי של מותג: ניסוח חזון, משימה, ערכים והבטחת ערך ייחודית.
• ניהול קריאטיבי של מותג: בשורה, הבטחה, שם, יסמא, לוגו, מל, ומוטיב גראפי.
• ניהול טקטי של מותג: השימוש במותג ליצירת מערך תקשורת חוץ ופנים ארגונית.