הדרכות למנהליםהדרכה ויעוץ בתחום העסקי,הטכנולוגי והלוגיסטי
חייגו עכשיו 09-7409511
יצירת קשר
מאסטרטגית מותג לתקשורת שיווקית אפקטיבית
קטגוריה: שיווק, מכירות ושירות
תחום
 
  מועד הסדנה
 
לפעמים גם אסטרטגיית שיווק ומיתוג מעולות לא מצליחות ליצר את התוצאה הרצויה.מה הן הסיבות לכך שיש נתק בין אסטרטגיית המותג - לבין הביטוי התקשורתי שלה - מערכת התקשורת השיווקית? רקע
 
יצירת שפה וכלים אפקטיביים לקישור בין אסטרטגית המותג לביטויי התקשורת השיווקית. מטרות הסדנה
 
מנהלי שיווק, אנשי מרקום, מנהלי מוצר ומנהלים האחראים על ניהול מותג. קהל יעד
 
מפגש ראשון – שיטות איבחון

1. מגמות במחקר השיווקי
פלח שוק וקהלי מטרה • המחקר הכמותי והאיכותני • TGI • עקרון פארטו ונאמנות לקוחות • המפה התפישתית ושימושיה • שיקוף בנקודת המכירה - מתודולוגית שקוף
2. מתודולוגית NEXT
המתודולוגיה המביאה את "הדבר הבא בתחום" • גורמי מפתח והתנהגויות מפתח בתהליכי האיבחון • שאלות המפתח בחיזוי אסטרטגי • שיתוף האירגון בתהליכי מחקר ויישום
3. התנהגות צרכנית
מגמות על (Mega Trends) בתחום המחקר • הלקוח השבוי • שינוי עמדות • נאמנות והמלצה כמטרות על בשיווק

מפגש שני – אסטרטגיית המותג

1. מרעיון למותג
הגדרות המותג • סוגי מותגים ממותג גנרי ועד מותג יוקרה • אסטרטגיות של מותגים • ממוצר למותג למושג • ערך המותג – BRAND EQUITY • גורמי הנאמנות- תפיסתיים, רגשיים חברתיים
2. מותגים מדברים ריגשית
פירושים וביטויים של אסטרטגייה נבחרת בשוק • מה בין מוצר למותג • מיפוי מותגים כיצורים חיים - על פי LOVE MARKS • הדגמה - מיפוי ומיתוג של פוליטיקאי לעומת מוצרים • ערכים שישראלים מכבדים – לחיות על הקצה • התנהלות שיווקית ריגשית של הישראלי
3. ערכי המותג
ערכי המותג וערכי ליבה • תרגיל "לא על הלחם" זיהוי ערכים על פי עקרונות האפייה • תפיסת המותג ומקומו בתכנון אסטרטגי - דיון

מפגש שלישי – האסטרטגיה

1. אסטרטגיה והתנהלות שיווקית
הגדרת האסטרטגיה • מאוקיאנוס אדום לאוקיאנוס כחול • התנהלות שיווקית

2. האסטרטגיה השיווקית
אסטרטגיית השיווק ככלי עבודה • קהל המטרה ופלח השוק - זיהוי ואיפיון של לקוחות • נישות והזדמנויות עיסקיות • המתחרים - תמונת השוק • תמהיל השיווק והשלכותיו • ESP / USP – יתרונות יחסיים יתרונות הרגשיים • הקונספט שיווקי - דפוסי ההתנהלות שיווקית • מודל AIDA – בין מסרים חזותיים למסרים מילוליים • מיצוב ומסרים – מה אומרים? מה משכנע ? • הדגמה - אסטרטגיה שיווק ויישום של מותג מוביל
נושאי הסדנה
 
שלושה מפגשי בוקר בהיקף של 12 שעות לימוד. היקף הסדנה
 
 לקבלת פרטים לחץ כאן לפרטים

    

 |  ראשי |  אודות  |  הדרכה  |  ייעוץ ושירותים  |  English  |  יצירת קשר  |  טכנולוגיה  |  שיווק, מכירות ושירות  |  רכש, לוגיסטיקה, תפעול  |  חיפוש מידע באינטרנט  |  מיומנויות ניהול  |  ניהול פיננסי  |  היבטים משפטיים  |  ניהול עסקים בינלאומיים  |  קישורים  |  Privacy  |  מפת אתר  |  הוספה למועדפים  | 
A2B-הדרכה וייעוץ בתחום העסקי, הטכנולוגי והלוגיסטי- www.a2business.co.il © כל הזכויות שמורות
A2B כתובת: ת.ד 347 נווה ירק 4994500 טלפון: 09-97409511, 09-97409500, 09-97409510 פקס: 09-7400178
  בניית אתרים לעסקים   אינטרדיל