המכירה ללקוח היא אומנות ומיומנות הדורשת הבנת צרכי הלקוח, ציפיותיו, עמדותיו ומניעיו בדרך לקבלת החלטת קנייה.
בשוק תחרותי, סגירת עסקה מוצלחת מחייבת שימוש במיומנויות מכירה מתקדמות ברמה גבוהה לשם רכישת אמון הלקוח, ועל כך בסדנה ייחודית זו.
רקע
• פיתוח ותרגול מיומנויות מכירה חדשניות בתחום מכירת מוצרים.
• הקניית טכניקות הנעה למכירות איכותיות ("מינימום הנחה").
• תרגול טכניקות לטיפול בהתנגדויות מכירה וסגירת עסקאות מוצלחת.
מטרות הסדנה
מנהלי מכירות, אנשי מכירות ומנהלים אחרים הלוקחים חלק בסגירת עסקאות בארגון.
קהל יעד
הכנה והתארגנות יעילה למכירה
• הכנת"תיק לקוח" מעודכן
• שימוש יעיל במודיעין עסקי
• בחירת עזרי מכירה מתאימים
• סל מוצרים תואם לצורכי הלקוחות ויכולתם הכלכלית
טכניקות חיפוש לקוחות פוטנציאלים: לקוחות כמוכרנים, פרסום, יחסי ציבור, "אימוץ יתומים", סריקה גיאוגרפית, מאגרי מידע, מודיעין עסקי, קשרים ועוד
טכניקות יצירת קשר עם הלקוח: שימוש בטלמרקטינג, דיוור ישיר, פקס מרקטינג, CONTACT CENTER, ימי עיון, אירועים וכנסים, מפגשי פנים אל פנים, "מארבים ללקוחות" ועוד.
מיומנויות שימוש בתקשורת בין-אישית
• טכניקות זיהוי וקריאת "שפת גוף"
• ערוצי תקשורת יעילים מול הלקוחות
• טכניקות מכירה באמצעות "שפת גוף"