הדרכות למנהליםהדרכה ויעוץ בתחום העסקי,הטכנולוגי והלוגיסטי
חייגו עכשיו 09-7409511
יצירת קשר
הערכות לתערוכות בארץ ובחול
קטגוריה: שיווק, מכירות ושירות
ניהול עסקים בינלאומיים
תחום
 
  מועד הסדנה
 
תעשיית התערוכות בעולם נמצאת, לאורך שנים במצב של צמיחה מתמדת - אות ועדות לצורך הגדל והולך להיחשפות.
6,000,000 מציגים מרכיבים את המאגר של היצרנים הנוטלים חלק בתערוכות. 220,000,000 אנשי מקצוע וקניינים מבקרים מדי שנה ב- 18,000 תערוכות בקירוב המתקיימות מדי שנה בעולם.
כל מי שמשתתף במעגל החיים של חברה, מודע לעובדה כי בתמהיל השיווק, תערוכות תופסות מקום מרכזי. יש מדינות, כמו גרמניה, בהן הן תופסות את המקום הראשון - בהפרש ניכר משאר אמצעי השיווק.
רקע
 
הסדנה תיפתח למשתתפים חלון אל התעשייה המרתקת הזו ותקנה ידע לנציגי חברות מישראל, הרוצות להשתתף בתערוכות, או לבקר בהן, איך לעשות זאת בצורה המקצועית ביותר ובחסכון. מטרות הסדנה
 
נציגי חברות אשר שוקלות להשתתף בתערוכות בחו"ל או כאלו שהשתתפו, המבקשים להעשיר עצמם מניסיונם של אחרים, או חברות המחפשות כלים לבחינת טיב תערוכה לשם השתתפות עתידית. קהל יעד
 
חלק ראשון – איך נערכים לתערוכות
• בחינת אפשרות להציג בתערוכה בחו"ל - מה ואיך בודקים?
• דרכים לאיתור תערוכות בחו"ל - פרמטרים לבדיקה; מה חשוב ומה לא; בחירת תערוכות לפי שווקים ולפי מטרות החברה המציגה.
• איך בוחרים את המיקום הנכון ביותר בתערוכה בשביל חברתך? (לא כל המיקומים באולם התערוכה זהים); איך מזמינים שטח תצוגה; חלוקת האולם למקומות טובים יותר או פחות; פרמטרים לבדיקה.
• ההתארגנות המוקדמת הקובעת בסופו של דבר את ההצלחה בתערוכה; ההכנות בארץ והתארגנות; סולם הפיקוד; הכנת תקציב; טיפים לניצול שרותי התערוכה מבלי לשלם על כך.
• פירוק התערוכה – איך עושים את זה? היערכות לוגיסטית בארץ ובחו"ל.

חלק שני – איך מוכרים בתערוכות
• "להפסיק לאסוף לידים ולהתחיל למכור"! איך להביא לביתן רק את האנשים הנכונים ואיך לא לעשות שום דבר חוץ מלמכור להם; הגדרת קהלי יעד; בניית פרופיל למבקר האידיאלי ולמבקר הקטסטרופאלי.
• פניה לפני התערוכה, בזמן התערוכה ואחרי התערוכה.
• תכנון טופס חכם לאיסוף אינפורמציה (LEAD).
• אטרקציות, פרסים ויצירת ציפיות.
• זכות המעצב לדעת - שיקולים כלכליים וניהוליים בתהליך קבלת החלטות עיצוביות.
• אלמנטים שביתן טוב חייב לכלול, אלמנטים שאסור לכלול בביתן טוב, איך בוחרים מעצב, מה מעצב חייב לדעת על מנת לעצב לך ביתן טוב, איך לשפוט עבודה של מעצב.
• אמנות הבסטאות. איך מוכרים בתערוכות.
• מהו מספר המציגים האידיאלי, כיצד לאייש את הביתן בצוות המציגים הטוב ביותר, כיצד לתדרך אותם, כיצד להניע אותם להשקיע את המקסימום כיצד לתרגם את הישגי התערוכה למכירות!
נושאי הסדנה
 
סדנה בת יום בהיקף של 8 שעות לימוד. היקף הסדנה
 
 לקבלת פרטים לחץ כאן לפרטים

    

 |  ראשי |  אודות  |  הדרכה  |  ייעוץ ושירותים  |  English  |  יצירת קשר  |  טכנולוגיה  |  שיווק, מכירות ושירות  |  רכש, לוגיסטיקה, תפעול  |  חיפוש מידע באינטרנט  |  מיומנויות ניהול  |  ניהול פיננסי  |  היבטים משפטיים  |  ניהול עסקים בינלאומיים  |  קישורים  |  Privacy  |  מפת אתר  |  הוספה למועדפים  | 
A2B-הדרכה וייעוץ בתחום העסקי, הטכנולוגי והלוגיסטי- www.a2business.co.il © כל הזכויות שמורות
A2B כתובת: ת.ד 347 נווה ירק 4994500 טלפון: 09-97409511, 09-97409500, 09-97409510 פקס: 09-7400178
  בניית אתרים לעסקים   אינטרדיל