איך יוצרים בידול שהלקוחות מתלהבים ממנו והמתחרים לא מחקים אותו. איך בונים יתרון תחרותי שמשיג "מונופול פרטי" והאם אפשר בכלל. מהי אסטרטגיה מנצחת (רמז: לא מה שסיפרו לכם בלימודי ה- MBA) ואיך יוצרים כזו. האם יצירת "להיטים לטווח קצר" (איך בכלל עושים את זה) משיגה יתרונות לטווח ארוך. מה התפקיד של מיתוג בכל זה. אלה הנושאים שסדנה לא שגרתית וראשונה מסוגה זו, תעסוק בהם.
רקע
להציע למשתתפים חשיבה אלטרנטיבית על אסטרטגיה תחרותית, על בידול ועל השגת יתרון ולהקנות להם כלים חדשים ושימושיים.
- כמה תובנות מפתיעות על אסטרטגיה ועל ניהול תחרות.
- הסוד המוזר (והמוכח) של בידול מצליח שהמתחרים לא מחקים.
- גישות אסטרטגיות חדשות להשגת יתרון תחרותי, לטווח קצר ולטווח ארוך.
- האמת על תפקידם של מותגים בהשגת יתרונן תחרותי.