האם אנחנו יודעים ומבינים מה הלקוחות רוצים וצריכים? האם המוצר שנספק יענה על הדרישות? לצורך השגת המטרות העסקיות של החברה, אנו צריכים לפתח פרויקטים מוצלחים שישביעו את רצון הלקוחות ואת רצון החברה. כלומר, מוצרים בעלי "ערך". מתודולוגיית QFD היא ניתוח שיטתי של צרכי לקוח המתמקד באספקת ערך ללקוח - ע"י זיהוי צרכים גלויים וסמויים, המרתם לדרישות ויישומם במהלך תהליך הפיתוח.
רקע
הכרת הכלים העיקריים הכלולים במתודולוגיה QFD.
מטרות הסדנה
צוותי פיתוח (R&D), מנהלי פרויקטי פיתוח, מהנדסי מערכת, אנשי ומנהלי שיווק, אנשי פיתוח עסקי, אנשי R&D.
קהל יעד
*הבנת "ערך ללקוח" וצרכי לקוח *כיצד ללקט את "קול הלקוח" *כיצד לזהות את בעיות הלקוח *איך לתרגם את צרכי הלקוח לדרישות *קביעת סדרי עדיפויות של הדרישות *בחינת אופן היישום של הדרישות *רידוד דרישות