"חזרתי בגלל האיכות!" זה מה שכל מנהל מעוניין לשמוע. אך כמה באמת שומעים זאת? בעולם התחרותי בו אנו פועלים , האיכות היא גורם מבדל מספר אחד העשוי להקנות לנו יתרון תחרותי .
סדנה זו המקנה לנו ידע ומידע, היא חוויה יוצאת דופן, מאחר וההדרכה מבוצעת תוך שימוש במצגות ממוחשבות המשולבות במולטימדיה (סרטים אנימציות, פלש) והפעלות.
אך בעיקר בגלל ההומור והקסם.
רקע
מטרות הסדנה
מנכ"לים, סמנכ"לים, מנהלי שיווק, מנהלי פיתוח עסקי, מנהלי מו"פ, מנהלי ייצור ולכל המעוניינים להתנסות בחוויית האיכות.
קהל יעד
איכות מהי? • איכות כפי שהיא נתפסת בעיני הלקוח • תחרות, הכח המניע לאיכות • 4 השאלות החשובות ביותר להשגת לקוח מרוצה: מי הלקוח שלי? מה הוא רוצה? האם הוא מרוצה? מה עלי לעשות על מנת שיהיה יותר מרוצה? • מעגל השיפור של דר` דמינג. • ההבדל בין "יעילות" לאפקטיביות • ההבדל בין: פעולת תיקון, פעולה מתקנת ופעולה מונעת. • ששת סיבות השורש למוצר/שרות לא מתאים • ההבדל בין "בקרת איכות" ל"הבטחת איכות" • יעדי איכות מדידים • "מה שאי אפשר למדוד אי אפשר לנהל - מה שאי אפשר למדוד אי אפשר לשפר" • אחריות וסמכות בארגון • תקשורת • ניהול המשאב האנושי. (הדרכה הכשרה וכו`...) • סקר דרישות לקוח.